Crows remember human faces. They remember the people who feed them, who are kind to them. And the people who wrong them too. They don’t forget. They tell each other who to look after and who to watch out for.           

AccueilAccueil  Dernières imagesDernières images  RechercherRechercher  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  
Le Deal du moment :
Smartphone Redmi Note 10 Pro Officiel 64 Go à ...
Voir le deal
163.93 €

Partagez

Crows remember human faces. They remember the people who feed them, who are kind to them. And the people who wrong them too. They don’t forget. They tell each other who to look after and who to watch out for.

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas
AuteurMessage

Kaz Brekker

Kaz Brekker
Fondatrice
Fondatrice

Traveler's Card

Crows remember human faces. They remember the people who feed them, who are kind to them. And the people who wrong them too. They don’t forget. They tell each other who to look after and who to watch out for. EmptyMer 23 Nov 2022 - 10:42

Nom Prénom

Bonjour à toi, je m'appelle Nom complet, mais tu peux aussi m'appeler surnom. J'ai Age. Dans la vie je suis orientation sexuelle et actuellement situation maritale. On me dit souvent que je ressemble à Nom de la célébrité, et surtout je suis issu de Nom de l'univers.

Ta biographie, le caractère de ton personnage, tout ce que tu trouve utile pour te faire valider se trouve ici.

bla

bla

bla

bla

De l'autre côté de l'écran ~

Voir la fiche de Lexa !

Luna PentecostWhen a Kaiju can eat you everytime you go on a fight, you live your life like there is no tomorrow. ❖
Revenir en haut Aller en bas

Alex Danvers

Alex Danvers
Chaudron moyen en étain
Chaudron moyen en étain

Traveler's Card

Re: Crows remember human faces. They remember the people who feed them, who are kind to them. And the people who wrong them too. They don’t forget. They tell each other who to look after and who to watch out for.
Crows remember human faces. They remember the people who feed them, who are kind to them. And the people who wrong them too. They don’t forget. They tell each other who to look after and who to watch out for. EmptyMer 23 Nov 2022 - 10:44

Bienvenue I love you !

Alex Danvers
Agente secrète (très secrète) du DEO, directrice de ce service depuis peu mais aussi une jeune femme lesbienne très cool et qui est la soeur adoptive de Supergir!

Cléo Barton

Cléo Barton
Administratrice
Administratrice

Traveler's Card

Re: Crows remember human faces. They remember the people who feed them, who are kind to them. And the people who wrong them too. They don’t forget. They tell each other who to look after and who to watch out for.
Crows remember human faces. They remember the people who feed them, who are kind to them. And the people who wrong them too. They don’t forget. They tell each other who to look after and who to watch out for. EmptyMer 23 Nov 2022 - 11:51

Welcome back ! I love you

Cléo
~ Forget Princess. I want to be a superhero

Inej Ghafa

Inej Ghafa
Petit Chaudron en étain
Petit Chaudron en étain

Traveler's Card

Crows remember human faces. They remember the people who feed them, who are kind to them. And the people who wrong them too. They don’t forget. They tell each other who to look after and who to watch out for. EmptyMer 23 Nov 2022 - 17:16

OMG Yesss !!!! :coeur: Merci de l'avoir ramené ! :trognon: :ch:

Crows remember human faces. They remember the people who feed them, who are kind to them. And the people who wrong them too. They don’t forget. They tell each other who to look after and who to watch out for. Anigif_sub-buzz-676-1619655747-24

Donna Troy

Donna Troy
Fondatrice
Fondatrice

Traveler's Card

Crows remember human faces. They remember the people who feed them, who are kind to them. And the people who wrong them too. They don’t forget. They tell each other who to look after and who to watch out for. EmptyDim 27 Nov 2022 - 15:20

Il dit merci à tout le monde Smile

Je m'occupe de la bio rapidement Very Happy

Donna
■ "She was created as Diana's playmate"

Lena Luthor

Lena Luthor
Petit Chaudron en Bronze
Petit Chaudron en Bronze

Traveler's Card

Crows remember human faces. They remember the people who feed them, who are kind to them. And the people who wrong them too. They don’t forget. They tell each other who to look after and who to watch out for. EmptyDim 27 Nov 2022 - 23:32

Rebienvenue avec Kaz, très bon choix ! ^^

You mean the world to me
© Miss.Pie

Contenu sponsorisé

Traveler's Card

Crows remember human faces. They remember the people who feed them, who are kind to them. And the people who wrong them too. They don’t forget. They tell each other who to look after and who to watch out for. Empty

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut
Page 1 sur 1